Ulotka jest produktem reklamowym, służącym do natychmiastowego publikowania. Zwykle jest w postaci jednoarkuszowej czy w formie rozwijanej broszury. Ulotki łączą w sobie rolę komunikacyjną z perswazyjną oraz są jedną spośród najprostszych metod prowadzenia akcji marketingowych. To popularna oraz bezpieczna opcja dla plakatu, plakatu lub reklamy. Ulotki dostarczane są w pomieszczeniach publicznych oraz by efektywnie spełniały określoną im funkcję, muszą zostać dobrze zorganizowane.
Druk ulotek Warszawa – na jakim papierze najlepiej więc zrobić?
Normalnie druk ulotek Warszawa odbywa się na papierach kredowych o wadze od 130 do 250 gramów. Wybrane drukarnie proponują też druk ulotek na papierze o wadze 90 gramów. Musisz wiedzieć o tymże, iż papier kredowy może być błyszczący czy matowy, wbrew własnej nazwie. Tworzywa matowe zapewniają szansę dokładnego osłabienia odcieni. Tymczasem na błyszczącym papierze kredowym barwy będą wyglądały na intensywniejsze. Musisz wiedzieć, iż drukowanie ulotek na papierze kredowym będzie droższe aniżeli na offsetowym. Natomiast papier kredowy ma to do siebie, iż jest bardzo wytrzymały oraz ładnie się przedstawia.
Projekt ulotki reklamowej
Najistotniejszy jest projekt ulotki reklamowej. Musi być prosty, zrozumiały, estetyczny. Oraz tu od razu mamy jedną wskazówkę – nim podejdziesz do realizacji takiego projektu czy powierzysz go grafikowi, zaznajom się z najpopularniejszymi, powszechnymi rozmiarami ulotek. Taką wiadomość otrzymasz w drukarni. Czemu jest to ważne? Gdyż ulotki mogą być proste, składane, mieć przeróżne wzory oraz rozmiary. Jeżeli masz niewielki budżet, odpowiednio byłoby dobrać tradycyjną formę oraz do niej dostosować plan.